Szuper áramvonalas villanyszedánként debütált a Hyundai Ioniq 6
Megérkezett az Ioniq 5 nagyobb méretű testvérmodellje, a közel 5 méter hosszú Ioniq 6.
Megérkezett az Ioniq 5 nagyobb méretű testvérmodellje, a közel 5 méter hosszú Ioniq 6.
Hiába az akár 761 lóerős teljesítmény, a Taycanra bizony ráfér némi tömegcsökkentés.
A sanghaji cég szerint emberi hibából történt a baleset, amikor átszakította az épület falát a kocsi és az aszfaltra zuhant.
A probléma a tisztán elektromos járműveket érinti.
A hétvégén rendezik a Festival of Speed nevű összejövetelt, amelyen a brit márka megújulásának fontos modellje is megérkezik.
A listavezető Hollandiában több töltő van, mint másik 23 tagállamban együttvéve.
A japán gyártó magyarországi üzemében hamarosan egy új normál hibrid modell gyártásába vágnak vele, a későbbiekben pedig tisztán elektromos kocsik is készülhetnek itt.
Mutatjuk, hogy hogyan fest a Passat szedán villanyautóként továbbélő utódja.
A román márka 44 lóerős apró elektromos autója ismét drágább lett.
A limitált szériás piros fényezésű modellből kevesebb, mint 2 ezer példány fog készülni.
A napelemek annyi töltést adnak az akkumulátornak, hogy rövidebb napi ingázás során szinte sose kell külső töltést igénybe venni.
Egyelőre még nem tudni, hogy melyik városban építik fel az üzemet.
A gyárban elektromos autók akkumulátorához használt szeparátorfóliát fognak előállítani.
Az életciklusa végén túlnyomó részt újrahasznosítható francia villanyautó ára 14,5 millió forinttól indul, a drágább kivitel hatótávja eléri a 450 kilométert.
Nem meglepő módon a brit sportmárka első crossovere tisztán elektromos hajtású lesz.
A Rimac Nevera villanyautó kevesebb mint 2 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100 km/h-ra.
Legalábbis legértékesebb egységüket az akkumulátoraikat egy kísérleti projekt kapcsán hasznosítják eredeti módon.
Folytatódik a Renault román márkájának átalakítása, mutatjuk hogyan festenek a felfrissített modellek.
A mostaninál jóval nagyobb hatótávolságot egy újfajta akkumulátor teszi lehetővé.
A cégeknek megéri elektromos autóra váltaniuk, így egyre több irodaházban találhatunk e-töltőket. Annak jártunk utána, miként működhetnek az elektromos töltők biztonságosan anélkül, hogy túlterhelnék az irodai hálózatot?